Friday, April 29, 2011

Saya tak sempurna......

Assalamualaikum semua.....
Kesempurnaan....saya letih fikir ini....tapi saya juga pernah terbaca sebenarnya kekurangan kita adalah satu daya penarik ....


Saya tahu saya tak sempurna dan kerana itulah saya sentiasa berharap kepadaNya...dalam berharap kepadaNya pun kadang-kadang saya masih melanggar apa yang tak patut saya langgar.....
Saya akan terus belajar menghargai kesempurnaanNya ..yang masih menerima saya walaupun saya lalai ........Dia sungguh sempurna ...YA RABBI


wahai seseorang yang singgah dihati ini..thanks and sorry for everything........... jika saya punya peluang untuk membahagiakan ...insyaAllah saya akan lakukan..dan jika tanpa saya,awak akan lebih bahagia....saya akan terus doakan awak..insyaAllah.......sesungguhnya saya tak sempurna......KERANA...mencintai tak semesinya memiliki...tapi cukuplah orang yang kita cintai itu bahagia dan lebih bahagia tanpa kita..........tabahkah aku?


InsyaAllah......saya serahkan semuanya kepada takdir Allah kerana jodoh tukan rahsia Allah...wahai hati.....kuatlah....


Kepada semua yang sedang bahagia....alhamdulilah kerana anda dikurniakan rahmat Allah .Semoga Dia akan sentiasa memberi kasihnya kepada anda semua...


Kepada yang bersedih...alhamdulilah kerana kita diuji..mungkin kita akan lebih disayangi....Semoga tabah...


Ok semua jaga diri,Bye..W'salam...

1 comment:

nurshaf said...

apa nak susa,semua org pom tak sempurna.......



I changed my font at thecutestblogontheblock.com